Saturday 10 October 2020

TURUN BERAT BADAN MAKAN NASI





Ada org tanya.. "Coach makan nasi dan ayam goreng kunyit bole tak??"


Dalam program Surikurus Elite coaching, bole makan apa2 lauk sekalipun. Anda cuma perlu makan ikut guidelines yg diberi didalam meal plan peribadi. Setiap pembelian minimum 2 canister formula 1 herbalife, setiap peserta akan mendapat pelan pemakanan khusus yg telah dikira berdasarkan umur, ketinggian dan aktiviti harian seseorang.

Apa yang perlu anda lakukan ialah menyesuaikan mealplan yg telah siap dikira dengan gaya hidup anda dan keluarga.


Memang kita tak tetapkan makan itu ini setiap hari dan tiada menu tertentu sekalipun. Penting sangat untuk korang belajar sesuaikan mealplan tu dalam kehidupan korang kerana ilmu ini amat berguna sampai bila2. Ubahsuai sehingga korang rasa sangat selesa dan tidak terbeban langsung dengan rutin harian ye. Diet yang berkesan ialah yg dapat diamalkan sehingga jangka masa panjang tanpa stress dan perasaan terpaksa.


U olls bebas makan makanan kegemaran cuma belajar ikut panduan asas yg diberi .


Ramai org takut untuk bermula kerana takut tak bole ikut program, takut terpaksa makan nasi berlauk ikan rebus dan ikan bakar je, takut tak boleh makan nasi dan makan sedap 😜.


Actually taklah sesukar yg dibayangkan pun 😁.

Lagi susah bila sakit kena masuk wad, tido hospital tau πŸ™ˆ


Nak join program kurus 30 hari Online dari rumah disini


Tidak pernah ada istilah terlewat memulakan sesuatu. Yg penting kita bersedia memulakan langkah pertama. Tidak ada kejayaan tanpa usaha dan pengorbanan. Sebenarnya bila kita mula jaga pemakanan, kita akan lebih mudah turun berat badan walaupun tanpa eatclean. Harus bijak memilih makanan. Ciri makanan yg baik ialah : ✅ Nutrisi Seimbang ✅ Rendah kalori ✅ Hidangan pelbagai warna ✅ Sedap dan mudah disediakan dan paling penting belajar tentang portion makan dan tahu keperluan kalori harian peribadi. Lebih mudah sebenarnya menurunkan berat badan bila ada ilmu, tidak stress dan bole diamalkan sampai bila2. Kegagalan ramai orang menurunkan berat badan ialah kerana 'target nak kurus' semata dan bukan target untuk makan sihat. Akibat nya kita akan mula berhenti jaga pemakanan apabila berat badan idaman berjaya dicapai. Hasilnya berat badan akan naik semula.. 😱 So let's join us πŸ“³019 473 1534 atau click link di IG bio untuk betul2 belajar turun berat dengan MUDAH dan efektif utk kekalkan berat badan.

No comments:

Post a Comment

Misi Kurus 2024 - Turun 6-8 kg sebelum 2025

  Hai Assalamualaikum korang, tinggal 2 Bulan Lagi Sebelum 2025! Misi Turun 6-8 kg, Jom Start Sekarang! Dah rasa macam baru je sambut tahun ...