Tuesday 27 October 2020

DIET HERBALIFE

Assalamualaikum, Hai Semua..

Hari ni hati berbunga-bunga sebab semalam ramai coachee update penurunan berat badan dia orang dalam group coaching Oktober. Wah best je tau tengok result dia orang. 

Tengok kat bawah ni : 





Dan, salah satu perkara yang paling best juga bila dapat feedback macam ni dari salah seorang coachee saya.



Lihat gamba dibawah :





Seorang 'diet herbalife' ada coach ๐Ÿคฉ, 29 orang lagi diet tak ada coach ๐Ÿ˜œ.

Tahniah My Lovely Coachee.. ๐Ÿฅฐ

89kg >>>75kg dah latest kemarin..

"I am so proud of you my dear!!"




So apa yang saya nak story kat sini ialah Formula 1 Herbalife Shake, memang produk yang sangat bagus untuk membantu  korang turun berat badan dengan jayanya. Tetapi ia mestilah disokong dengan pelan pemakanan dan panduan yang betul.

.
Pembelian produk Herbalife di platform LAZADA atau Shopee mungkin lebih murah tetapi ia  langsung tidak membantu korang turun berat badan dengan jayanya. Pastikan korang membeli produk dengan coach herbalife yang sah sahaja.
.
Semua Pembelian  produk eksklusif dengan coaching sekali, maksudnya korang beli produk tanpa cas tambahan untuk coaching juga tau. Maaf, kami sesekali tidak memberikn perkhidmatan coaching semata-mata walaupun berbayar sekiranya korang membeli dari coach lain atau membeli dari platform lazada atau shoppe.
.
Pembelian Minimum 2 Canister Formula je pun layak dapat Coaching PERCUMA selama 30 hari dalam Support Group SuriKurus Elite Coaching. Selain itu dapat juga Meal Plan peribadi untuk memudahkan lagi proses penurunan berat badan korang.
.
So Jika korang memang bercadang nak turunkan berat badan dengan mudah,selamat dan berkesan jom join Coaching November. Pendaftaran telah diBUKA !.


teamsurikurus



Lihat Testimoni Berjaya  : Testimoni SuriKurus Coaching

Click sini untuk bermula  : https://coaching30days.wasap.my

Follow Instagram  : @coach.kurus_umiee




No comments:

Post a Comment

Misi Kurus 2024 - Turun 6-8 kg sebelum 2025

  Hai Assalamualaikum korang, tinggal 2 Bulan Lagi Sebelum 2025! Misi Turun 6-8 kg, Jom Start Sekarang! Dah rasa macam baru je sambut tahun ...